Fono

En blogg om de gode tingene

Gjenbruk og kompost

Legg igjen en kommentar

Vet du hva er dette?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I følge damen som solgte det på loppemarked var dette en lokk til kakefat/kaketine…

Har du allerede sett en hane som står på en kake??? Ikke jeg!

Så jeg tenkte med en gang at hanen på lokken måtte sendes tilbake til hagen!

Lokken fungerer merkelig bra som rist til kompost. Sånn får jeg bort store klumper, kjerner, og alt som er ikke ferdig kompost.

 

Den under ble sortert bort også…jeg aner ikke hva er det…men helt sikkert vil ikke ha det i småplantene mine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen dager senere fikk jeg dette! Ikke ugress!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Legg igjen en kommentar

