Fono

En blogg om de gode tingene

Først fisketur

Legg igjen en kommentar

image

Jeg fikk invitasjon til en spontant fisketur på en robåt for å prøve nye fisketangen min. Det var i området av Ness (nord for Bodø) hvor det finnes en sterk straum som transporterer mange fisker. Først fikk jeg ingenting. «Jeg kan ikke la deg komme tilbake uten fisk!» fortalte mannen som hadde forslått fisketuren. Så fikk jeg til slutt, 3 torsker. To av dem var for små og ble levende kastet tilbake i sjøen. Og den tredje ble spist, selv om fiskene er faktisk også søtte dyr…Jeg deltet rester av fisken med måker som så ut veldig glad med dette!

Legg igjen en kommentar

