Fono

En blogg om overraskende ting

Salat eller kokostre?

Legg igjen en kommentar

Siden noen uker spiser jeg hver dag ferske salatblader som jeg plukker i hagen. Det er en type salat som har en myk konsistens, og som ikke gjøre lyd «crunch» når du spiser den. Den er veldig forskjellig fra «issalat»  og andre typer salat som jeg finner på butikk. Jeg er veldig fornøyd med salatplantene men likevel er jeg litt bekymret om formen deres: de vokser opp opp opp, og har lange stilker, akkurat kokostrær!

Salade

 

 

Legg igjen en kommentar

