Fono

En blogg om de gode tingene

En annen natt ute uten telt

1 kommentar

(08-09/06/2014) Jeg hadde lyst til å gå på tur uten å reise langt hjemmefra, sove ute og bade i innsjøer. Jeg hadde også lyst til å sove komfortabel og har smertefri skulder. Så var jeg glad til å teste en nykjøpt ryggsekk, og en luftmadrass. Veldig fornøyd med disse! Tur gikk veldig bra, med mye bading som var deilige, spesielt at det var begynnelsen av badesesongen (dette var på begynnelsen av juni!). Kan du drømme om noe bedre for å få en god opplevelse i skogen? Bzz-bzz…eller ZZoom-ZZooom ZZoomm, hører du dette? Siden jeg skriver om gode ting må jeg skifte synspunkt og skrive et annet innlegg…(her: https://fonolitt.wordpress.com/2014/08/01/myggesang-glad-sang/)

Hvordan sier du «en natt ute»? Kan jeg ikke si at den er en «utenatt»? Jeg har nå lært at ordet «utenatt» ikke er riktig, og at «utenat» (som dukket opp i stavekontrollforslagene) betyr noe helt annerledes!

20140608_165905_badeplass1

20140608_203919_ute

20140609_105820_ombre

One thought on “En annen natt ute uten telt

  1. Tilbaketråkk: Endelig sommer! | Fono

Legg igjen en kommentar

