Fono

En blogg om overraskende ting

På ski, hurra!

Legg igjen en kommentar

(14/12/2013) Det er kjempe spennende til å gå på ski igjen, for den første gangen i vinter, da snø begynner til å falle. Husker du hvordan det er å gå på ski? Hurra! Jeg vil gjerne rope andre interjeksjoner for å vise at jeg ble veldig glad men jeg ikke kjenner utropsord på norsk!! Jeg var lykkelig til å gå på ski da vi hadde første snøfallene, før snøen smeltet igjen rask. Det var også morsomt at mange folk i byen plutselig snakket til meg da de så meg med ski, for å vite hvor var det mulig til å gå på ski, siden det var så liten snø!!

2013-12-14_15-32-17_ski_r

Legg igjen en kommentar

