Fono

En blogg om de gode tingene

Å begynne

Legg igjen en kommentar

(12/09/13) Idéen med å skrive en blogg kom en dag som endte godt. Jeg hadde et oppkvikkende bad i en innsjø. Og på veien til innsjøen, like ved meg, så jeg tre fantastiske hjortedyr. Denne veien er full av folk som løper eller sykler, så jeg var ganske overrasket over å se hjortedyr bare 5 m fra meg etter en svinge. De hoppet raskt, en av dem inni skogen, på den ene siden, og de to andre ut på et jorde hvor de ventet. Jeg tok meg tid til å observere dem. Det finnes et anbefalelsesverdig blad som heter «La Hulotte» (kattuglen), og som beskriver rådyr med fantastiske tegninger og spennende tekster.

Legg igjen en kommentar

